Mildred Nunez Massothérapeute — Spa in Ville De Québec Sainte Foy Sillery Cap Rouge

We are glad to greet you!

Mildred Nunez Massothérapeute

Spa at 2480 chemin Saint-Foy #200, Ville de Québec, QC G1V1T6, Canada, Ville De Québec Sainte Foy Sillery Cap Rouge, Quebec, G1V1T6 . Here you will find detailed information about Mildred Nunez Massothérapeute: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Opening hours

• Mildred Nunez Massothérapeute road map
  • Mildred Nunez Massothérapeute satellite image

About Mildred Nunez Massothérapeute

Mildred Nunez Massothérapeute is a UK Spa based in Ville De Québec Sainte Foy Sillery Cap Rouge, Quebec. Mildred Nunez Massothérapeute is located at 2480 chemin Saint-Foy #200, Ville de Québec, QC G1V1T6, Canada,

Please contact Mildred Nunez Massothérapeute using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Mildred Nunez Massothérapeute opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Mildred Nunez Massothérapeute

• Stella
    Added 2016.04.25
    Great service, relaxing massage/detox, very knowledgable, professional.. just perfect! I highly recommend her services, you will not be disappointed.
  • Sophie
    Added 2016.03.07
    I had the forfait detox. I was placed on a massage table with a heated blanket which was later wrapped around me allowing all the essential oils that were rubbed on my limbs and back to be absorbed and circulate through my body. During that time, my feet and neck were massaged, for a total of 40 minutes. The next 80 minutes she massaged me to detox my lymphatic system. After my session, she gave me pointers on how to continue the detox. I look forward to our next session.
  • Brielle
    Added 2015.08.20
    Les séances de massothérapie avec Mildred sont un moment de bien-être total. Sa bonne énergie, son travail professionnel et sa belle humeur constante font d'elle une massothérapeute hors paire. Mildred sait et sens exactement où elle doit travailler sur le corps, avant même qu'on lui demande. Ses mains sont celles d'une magicienne. Merci Mildred !
  • Levi
    Added 2015.03.22
    Mildred est vraiment spéciale, on sent sa passion pour son métier. Je l'aime beaucoup et je la recommande sans hésiter. Merci Mildred
  • Parker
    Added 2015.02.19
    Mildred Nunez est une excellente professionnelle qui prend le temps, est à l'écoute et se distingue par une grande connaissance de son travail. Son local est très soigné, de plus, c’est très paisible et agréable. Ma fille et moi, nous aimons son service de massothérapie et nous sommes satisfaites de faire partir de sa clientèle. Bravo! Mildred Nunez.
  • Sarah
    Added 2014.11.18
    Avec ces doigts et ces mains magiques, Mildred est un incontournable! Elle sait bien faire. Elle est à notre écoute. Et ce que j'aime le plus, elle nous donne des conseils à faire sois meme à la maison. On n'est pas juste un numero dans sa clinique, on est bien servis après notre traitement. C'est juste du bonheur! Tellement!
  • Daniel
    Added 2014.01.03
    Absolutely wonderful!
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: